Οι MSX υποστηρίζουν UDG's σε Screen 1 mode. Για να βρούμε την διεύθυνση του πρώτου byte του χαρακτήρα που θέλουμε ν' αλλάξουμε, χρησιμοποιούμε τη παράσταση BASE(7)+ASC(a$)*8, όπου α$ είναι ο χαρακτήρας μας.
Αφού επιλέξουμε ένα χαρακτήρα κι' έχουμε βρει τα bytes που του αντιστοιχούν (το πως περιγράφεται στην σελίδα Βοηθήματα στο θέμα Σχεδιασμός UDG's), γράφουμε τον παρακάτω κώδικα:
10 SCREEN 1
20 AD=BASE(7)+ASC(a$)*8
30 FOR J=0 TO 7
40 READ R:VPOKE AD+J,R
50 NEXT J
60 DATA 24,24,16,126,24,60,36,102
Οπου a$, ο χαρακτήρας που θέλουμε ν' αντικαταστήσουμε με το "ανθρωπάκι" του παραδείγματος. Δεν μπορούν ν' αντικατασταθούν όλοι οι γραφικοί χαρακτήρες του msx, πρέπει λοιπόν να κάνουμε δοκιμές! Προτείνω τους χαρακτήρες που εμφανίζονται με ταυτόχρονο πάτημα του πλήκτρου "GRPH".
Αφού επιλέξουμε ένα χαρακτήρα κι' έχουμε βρει τα bytes που του αντιστοιχούν (το πως περιγράφεται στην σελίδα Βοηθήματα στο θέμα Σχεδιασμός UDG's), γράφουμε τον παρακάτω κώδικα:
10 SCREEN 1
20 AD=BASE(7)+ASC(a$)*8
30 FOR J=0 TO 7
40 READ R:VPOKE AD+J,R
50 NEXT J
60 DATA 24,24,16,126,24,60,36,102
Οπου a$, ο χαρακτήρας που θέλουμε ν' αντικαταστήσουμε με το "ανθρωπάκι" του παραδείγματος. Δεν μπορούν ν' αντικατασταθούν όλοι οι γραφικοί χαρακτήρες του msx, πρέπει λοιπόν να κάνουμε δοκιμές! Προτείνω τους χαρακτήρες που εμφανίζονται με ταυτόχρονο πάτημα του πλήκτρου "GRPH".