Ξεχάστε τα ατελείωτα PRINT CHR$32 ή PRINT CHR$8 για να τοποθετήσετε κάτι στην οθόνη του 64,
αυτό, κάνει σπατάλη στην πολύτιμη μνήμη του 64 που χρειάζεται σε σοβαρές εφαρμογές....
Το παρακάτω πρόγραμμα, ενσωματώνει κώδικα μηχανής στα προγράμματά σας και "εισάγει" μια νέα εντολή, μια βασική εντολή που λείπει από την Basic του C64. Παρουσιάστηκε βέβαια πολύ αργά, τον Νοέμβριο του 1991, στο PIXEL No 82.
Αλλάζοντας την τιμή της μεταβλητής PRAT, αλλάζουμε την θέση αποθήκευσης του κώδικα στην μνήμη.
Η εντολή καλείται με:
SYS PRAT, γραμμή, στήλη, παράσταση
10 REM ** PRINT AT **
20 PRAT=52992
30 FOR I=PRAT TO PRAT+27: READ J: POKE I, J: NEXT I
40 DATA 32,253,174,32,158,183,138,72,32,253,174,32,158,183
50 DATA 138,168,104,170,24,32,10,229,32,253,174,76,160,170
όπου "γραμμή" και "στήλη", οι επιθυμητές γραμμή και στήλη που θέλουμε τον δρομέα και όπου "παράσταση", η παράσταση όπως θα γραφόταν στην κλασική PRINT.
10 REM ** PRINT AT **
20 PRAT=52992
30 FOR I=PRAT TO PRAT+27: READ J: POKE I, J: NEXT I
40 DATA 32,253,174,32,158,183,138,72,32,253,174,32,158,183
50 DATA 138,168,104,170,24,32,10,229,32,253,174,76,160,170